donderdag 7 februari 2013

Leuk!

In navolging van Stom!. Want ook deze ouwe mopperkont kan heus wel af en toe van het leven genieten.

--------------------------

Kattenplaatjes. Bij voorkeur met katten die denken dat ze übercool zijneen beetje chagrijnig zijn of gewoon helemaal niet sporen.

Inmiddels wel HBO kunnen ontvangen.

In mijn eentje in de auto lekker vals met de radio meeblèren.

Baby's. Zolang ze niet blèren.

Warme chocolademelk. Met slagroom. En mini marshmallows.

(Bron afbeelding)
Dat ik me maandenlang heb weten in te houden en die geweldige Supertrash laarzen pas heb gekocht toen ze met 50% korting waren.

Een zak dropfruitduo's met lekker veel roze en weinig oranje duo's.

The Carrie Diaries.

De outfits in The Carrie Diaries. (Ja, die verdienen een aparte vermelding. Als je weet weg te komen met een scrunchie in je haar en een tas met nagellakvlekken hip weet te maken, ben je mijn held.)

(Bron afbeelding)
Oprechte complimentjes.

Dat ene boek, dat ik nog graag wou lezen, bij De Slegte vinden voor slechts een paar eurotjes.

Culy.nl en OhMyFoodness.nl

Sms'jes van mijn opa. Vooral omdat ze altijd eindigen met "Gr. O+O".

Dat mensen gelijk om het recept vragen, wanneer ze mijn cupcakes proeven.




2 opmerkingen:

  1. Jaaa The Carrie Diaries is zo leuk om te zien! Marshmallows in chocolademelk zijn ook niet verkeerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh ik hoopte dat kattenplaatjes nog juist wél bij de 'stom!' hoorden, maar helaas. Ik ben weer een eenzame hondenliefhebber in een door kattenaanbidders-gedomineerd internet :(

    BeantwoordenVerwijderen