zaterdag 1 oktober 2011

Do what you love, love what you do

Bron afbeelding

Twee jaar geleden studeerde ik nog International Business aan de universiteit van Maastricht. Ik zeg studeren, maar eigenlijk zat ik maar een beetje mijn tijd uit te zitten tijdens de colleges. Ik vond het verschrikkelijk. Zo ook op mijn 18e verjaardag. Ik zat enorm te balen in de collegezaal omdat ik mijn bed was uitgekomen voor een dodelijk saai gastcollege over Jazz Maastricht. Jazz is leuk, maar het aanhoren van twee uur lang monotoon gezwever over de organisatie van een festival is niet bepaald hoe je een achttiende verjaardag wil vieren.

Achteraf gezien wil ik de spreker bedanken. Niet voor het saaie college, maar voor het moment dat hij de volgende woorden sprak: "Do what you love and love what you do". Dat was het moment dat ik besefte dat ik daar heel snel weg moest.

Hoe ik hier nu bij kom? Afgelopen week, precies twee jaar later, kreeg ik les in Personal Branding. En wat was daar de boodschap? Juist: Do what you love and love what you do.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten