maandag 12 december 2011

Gewoon even wat overpeinzingen

Toen vanochtend de wekker ging: 
Zou het me lukken om vanuit mijn bed mijn wekker door het raam te gooien? (Waarschijnlijk niet. Het lukte me vroeger ook al nooit om met trefbal iemand te raken.)
En waarom is de maandag nog niet afgeschaft. Ik ken echt niemand die pro maandag is.

Toen ik de kersthit van Zanger Rinus zag op YouTube:
Waarom, o waarom heeft nog niemand die mensen een danslesje gegeven?
En waarom schudt die camera niet heen en weer? Als ik hier de cameraman was, zou ik echt non stop shaken van het lachen.
Ow ja, en waarom kijk ik hier naar? (Dit dacht ik overigens bij het hele repertoire van Rinus. Niet dat jullie dadelijk denken dat ik wel fan ben van de rest.)

Toen ik op school smerige automatenkoffie ging halen:
Is het nou echt zo moeilijk voor Starbucks om even een filiaaltje tegenover Avans te openen? De Subway kan het ook. Ik beloof bij deze plechtig dat ik dan iedere dag koffie kom halen (zolang de voorraad op mijn bankrekening strekt natuurlijk).

Toen ik New Girl aan het kijken was:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA. Iedereen zou verplicht deze serie moet kijken. Veel briljanter dan dit wordt het niet.
En waarom heb ik niet zulk geweldig haar als Zooey Deschanel? Some girls just have it all.

Toen ik weer eens zat te kwijlen op de webshop van Christian Louboutin:

Ooit, op een dag... ga ik een paar Louboutins kopen. Als ik dan vervolgens een half jaar op water en brood moet leven, neem ik dat maar voor lief.

Toen ik heerlijk vals met All I Want For Christmas Is You aan het meeblèren was:

Zouden de buren dit kunnen horen? Want in dat geval staat waarschijnlijk vanmiddag al hun huis te koop op Funda.

Toen ik een triple chocolate cookie van de AH To Go at:

Who needs men when you have cookies like this?


1 opmerking: