woensdag 18 september 2013

Liefde voor quotes

Bekentenis: ik ben een enorme sucker voor quotes. Hoe cheesy ze soms ook zijn, ik kan er niets aan doen. Ik kan me dan ook uren vermaken op Pinterest (al helpt het natuurlijk mee dat de quotes daar afgewisseld worden met foto's van schoenen). Soms heb ik zo'n inspirerende uitspraak ook gewoon nodig. Dan zie ik zo'n plaatje voorbij komen en word ik soort van gedwongen om even bewust na te denken. Even te relativeren. Want 1) meestal ga ik gewoon maar door en door en door op de automatische piloot, en 2) relativeren is niet altijd mijn sterkste punt. Yay!, voor quotes dus.

Voor mijn mede quote-lovers bij deze een paar mijn favoriete quotes. Sommigen zijn heel bekend (én cheesy), maar anderen ook niet (voor mij dan, misschien vind jij ze wel verschrikkelijk, en dat mag ook (voor deze ene keer zal ik niet proberen om je van mening te doen veranderen ;) ).





Dit is mijn nieuwste favoriet en ook de aanleiding voor dit stukje. 
Aan welk moment moest jij aan denken toen je hem las?







Natuurlijk kon deze niet ontbreken.




Een geweldige lerares zei ooit: 'Als je iets wil, moet je er zelf in geloven en het visualiseren. Als je het voor je kunt zien, zal het uitkomen. Dan laat je het zelf gebeuren.' Het klinkt misschien zwevering, maar het is zo verschrikkelijk waar. Echt. Probeer maar.





1 opmerking:

  1. Ik hou ook van quotes. Juist als ze heel cheesy zijn. Vind ik eerlijk.
    (En bij die Wolkers-quote moest ik gewoon aan Turks Fruit denken, omdat ik zn naam meteen las. Is dat nu mijn eeuwigheid? :()

    BeantwoordenVerwijderen