zondag 24 juni 2012

Geluk zit in de kleine dingen

- Twee weken van tevoren alvast uitzoeken waar in Parijs we het beste een taartje van Ladurée kunnen eten. (Op advies van Annemerel wordt het thee drinken en gebakjes eten aan de Rue Bonaparte).

- Op twitter lezen dat de sale met 50% korting bij Supertrash is begonnen. En dat vlak nadat mijn stufi en zorgtoeslag is gestort.

- Een kapster die een keertje mijn haar niet zo wild föhnt dat het lijkt alsof ik slaap met mijn vingers in het stopcontact. Janneke van Van Der Wal Intercoiffure is mijn nieuwe held.

- Samen met zusje D. kei hard meeblèren tijdens Groots Met Een Zachte G met de enige echte Guus Meeuwis-bril op ons neus. En dat ondanks dat het meer dan alleen bier regende.

- Na twee jaar weer in dat geweldige jurkje uit Barcelona passen. (Het is maar goed dat de taartjes van Ladurée rete duur zijn, ander zou dit waarschijnlijk niet lang duren).

- Een week eerder zomervakantie hebben, omdat ik geen herkansingen hoef te maken.

- De vakantie vervolgens inluiden met wijntjes en bitterballen met vriendinnetje A. (We hebben immers de rest van ons leven nog om te diëten, nietwaar?)

- Na een nogal stille periode weer de inspiratie vinden om stukjes te schrijven. I'm back, bitches!

(Bron afbeelding)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten