zondag 28 april 2013

O, de ironie

- Dat je voor het eerst in je leven netjes legaal betaalt voor de muziek die je downloadt, maar je iPod vervolgens weigert om nog contact te maken met iTunes en te synchroniseren.

- Dat je uit eten bent in je favoriete restaurant, die met de goddelijke toetjes, maar tegen de tijd dat je bij het dessert aangekomen bent, verrekt van de buikpijn.

Bron afbeelding

- Dat wanneer je blut bent, de winkels vol hangen met de meest prachtige dingen. Maar wanneer je dan twee weken later terugkomt, wanneer je salaris/stufi/zorgtoeslag ein-de-lijk is gestort, precies overal jouw maat van is uitverkocht.

- Dat je de hele week al snakt naar een Dove Caramel, maar die enorme berg goddelijkheid in de kantine weet te weerstaan. Maar wanneer je dan op vrijdag besluit dat je er echt wel een verdiend hebt na zo'n zware week, er nergens meer een Dove Caramel te bekennen is.

Bron afbeelding

- Dat ik altijd een zwarte broek aanheb, wanneer ik in het restaurant werk, en nooit iets laat vallen. Behalve dan die ene keer dat ik een roze broek aanheb, dan duurt het nog geen vijf minuten voordat ik een glas rode wijn over mezelf heen kieper.

- Dat ik mijn zus altijd liep te pesten met het feit dat ze best lang over haar rijbewijs deed, maar toen ik twee jaar later zelf begon met lessen, ik ook niet bepaald talentvol bleek te zijn (en nog veel meer lessen nodig had als zij, hmpf...).

(Bron afbeelding)

2 opmerkingen:

  1. Allemaal hele pijnlijke en oneerlijke dingen. Behalve van dat rijbewijs. Die heb je verdiend ;)

    BeantwoordenVerwijderen