maandag 18 april 2011

Dingen die ik nooit zal begrijpen

Er van die dingen die ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen. Er zijn vast een hoop mensen die het probleem van deze dingen niet inzien, maar ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij. Een klein overzicht:

-          Waarom het voor mannen zo moeilijk is om gewoon iedere dag een schoon paar sokken aan te trekken. Zo’n grote moeite is het niet om iedere avond even je sokken in de wasmand te gooien en ’s ochtends een schoon paar uit de kast te pakken. Zeker wanneer je moeder degene is die ze wast, zie ik het probleem niet.

-          Kamperen. Ik zie de lol niet in van oncomfortabele tenten, koude/smerige douches en ’s nachts met een wc rol rond banjeren over het terrein. Niet dat ik ooit daadwerkelijk in een tent geslapen heb, maar van het idee alleen al krijg ik rillingen.

-          Waarom mensen in hemelsnaam tweedehands ondergoed kopen via Marktplaats. Ja het gebeurt echt. IEW!

-          Wat er zo fascinerend is aan voetbal. Ieder weekend weer. En het liefst ook nog doordeweeks. Mij niet gezien. Alleen Voetbal International vind ik soms (héél soms) nog wel eens vermakelijk, maar alleen op de momenten dat ze elkaar gaan zitten pesten.

-          Sushi. Ik weet dat heel veel mensen het fantastisch lekker vinden en er veel geld voor neertellen, maar met  rauwe vis en zeewier doe je mij geen plezier. (En ja, mam, ik heb het echt een keer geproefd).

-          Dat mijn vader na 7 seizoenen van Grey’s Anatomy nog steeds niet snapt dat hij mij op maandagavond tussen half 9 en half 10 niet mag storen. Hij krijgt het altijd voor elkaar om juist op dat tijdstip dringend mijn hulp nodig te hebben met zijn iPhone. Ieder ander moment is prima om je iTunes te laten crashen, maar niet op maandagavond. (Oh, en trouwens ook niet op dinsdagavond = Desparate Houswives ;)

1 opmerking:

  1. Nog zoiets: waarom duwt iedereen harder op de afstandsbediening als de batterijen leeg zijn?

    BeantwoordenVerwijderen