donderdag 8 september 2011

Nieuwe URL

Follow my blog with Bloglovin

Ongeveer een jaar geleden moest ik snel snel tijdens de les deze blog aanmaken. Omdat ik geen flauw idee had hoe ik hem moest noemen, heb ik hem toen maar snel ilsemirjam.blogspot.com genoemd. (Ik had überhaubt nog geen idee waar ik over zou moeten bloggen en dat het zo leuk zou blijken te zijn). Later heb ik mijn blog een andere naam gegeven en ik heb nu ook uitgevogeld hoe ik de URL kan veranderen (bleek natuurlijk super simpel te zijn). Dus voortaan ben ik te vinden onder hierschrijftilse.blogspot.com.

Bloglovin' vond het echter niet zo'n goed idee dat ik mijn URL heb veranderd, dus moest ik die ook weer aanpassen. Volgde je mij al via Bloglovin', dan moet je even opnieuw op de link hierboven klikken. Ook als je mij nog niet volgde, mag je natuurlijk op de link klikken. Hoe meer volgers, hoe meer vreugd (voor mij dan ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten