woensdag 9 november 2011

Dingen die verboden zouden moeten worden...

- Een broodje filet american MET uitjes eten zonder vervolgens je tanden te poetsen. Die lucht!

- Verkoopsters in kledingwinkels die zogenaamd opgewekt zeggen: "Je kijkt gewoon even rond?" (Maar eigenlijk bedoelen: "Rot op, je kan dit toch niet betalen.")

- Of, nog erger, verkoopsters in een lingeriewinkel die een bh in jouw maat gaan zoeken. En dan durven aan te komen met een verschrikkelijk oudbollige, niet voorgevormde, explosie van kant, inclusief bloemetjes op de bandjes. Iew! Ik weet dat ik vaak wat ouder wordt geschat, maar dan ben je toch wel heel blind als verkoopster.

- Hyperactieve brugklassertjes 's ochtends vroeg in de bus, wanneer ik nog geen koffie op heb. En met hyperactief bedoel ik zwaaien en kei hard schreeuwen naar alle voorbijgangers die ze denken te kennen. Too much to handle.

- Badkamers waarbij het raam naast de wc is. Wanneer iemand dan in de winter even het raam open heeft gezet voor wat frisse lucht, vriezen gelijk je billen vast aan de wc-bril. Brrr....

- Friet eten in de trein. Dat kun je al die andere arme mensen zonder friet niet aandoen. (Behalve als ik degene met de friet ben natuurlijk).

- Panty's. Daarom.

- Moeten staan in de bus. Na een lange dag shoppen. Met je handen vol tassen. Op je nieuwe schoenen. Met 10 cm hak. Die je nog niet helemaal goed had ingelopen. Wankel, wankel. Auw, auw!

- Mensen (meestal mannen) die zeggen: "Maar je hebt toch al een rode nagellak?" Waardoor je weer een heel betoog moet houden om uit te leggen dat de ene rode nagellak toch echt de andere niet is, omdat deze donker/licht/met glitter/mat/glanzend is. Het bewijs.

- Een heel schaatsseizoen zonder Sven Kramer. Lieve Sven, wil je dat ons alsjeblieft nooit meer aandoen?

- Bonbons met banaanvulling. Zo'n domper. Vooral als het de laatste uit het doosje is. Dan moet ik wel een nieuw doosje kopen om te voorkomen dat ik spontaan depressief wordt.

(Bron afbeelding)

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind van die kledingverkoopsters heel irritant. Vooral als ze ongewenst advies gaan geven, wanneer ik aan het passen ben. Als ik iets wil, dan vraag ik het wel.

    BeantwoordenVerwijderen