donderdag 7 maart 2013

Ik had zo rijk kunnen zijn...

...als ik onderweg naar school niet zo vaak caramel cappuccino's hoefde te kopen om mijn ochtendhumeur mee weg te spoelen.

...als ik op mijn negende niet een heel jaar mijn zakgeld had opgespaard om er vervolgens een Furby van te kopen. In plaats daarvan had ik beter in aandelen van Apple kunnen investeren. Die zijn tenminste wél nuttig en zeuren ook een stuk minder aan je hoofd ("I'm hungry!").

...als ik geen beautyblogs zou lezen. Voordat ik die ontdekte, had ik namelijk maar drie nagellakjes. Eén rode, één roze en één oranje. Tsja, en nu...


...als ik op die dag van de release van de Nederlandse Vogue, niet één maar tien van de collectors items in doos had gekocht à €5,95 per stuk bij de Bijenkorf. Ik heb ze de dagen erna namelijk voor meer dan €100 weg zien gaan op Marktplaats.

...als ik überhaupt zelf wel eens dingen zou verkopen op Marktplaats. In plaats daarvan heb ik nogal eens de neiging om te gaan zitten bieden op alle boeken die ik nog wil hebben (waardoor mijn nog-te-lezen-stapel inmiddels hoger dreigt te worden dan mijn gelezen-stapel).

...als ik de mening zou delen dat schoenen helemaal niet mooi hoeven te zijn, maar gewoon lekker moeten zitten. En dat je al helemaal niet meer dan drie paar schoenen nodig hebt.

...als de AH to go geen triple chocolate cookies zou verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten