donderdag 28 maart 2013

"Vertel eens... Wat zijn je hobby's?"

Wat ik dan denk:
- Geld uitgeven. Bij voorkeur aan schoenen en nagellak.

- Tv-series kijken. Heul veul tv-series kijken. Vooral wanneer ik eigenlijk moet studeren.

- De hele dag lekker doelloos op het internet blogs afstruinen. Ook het liefst wanneer ik het eigenlijk heel druk heb met school.

- Paaseitjes eten.

- De dag na Pasen nog even een jaarvoorraad paaseitjes scoren met 50% korting.

- Dingen die op mijn to do lijstje staan doorstrepen.

- Mijn zusje pesten.

- De dagen aftellen tot er een nieuwe aflevering van The Carrie Diaries online staat.

- Mooie advertenties uit tijdschriften scheuren en op mijn deur plakken.

- The Notebook en Crazy Stupid Love voor de honderdduizendste keer kijken.

- Of gewoon foto's van Ryan Gosling googelen.

- Dromen over hoe ik ooit bestsellerauteur ga worden.

Maar wat ik dan daadwerkelijk zeg:
"Ehhhh......... Lezen?"

2 opmerkingen: