dinsdag 11 maart 2014

Voor alle romantische zielen

Wil je graag een belachelijk mooie, ontroerende en originele film zien, ga dan naar Her. Ik heb hem afgelopen vrijdag in de bios gezien en ben sindsdien constant bezig met mensen te vertellen dat ze hem Echt. Moeten. Zien. Jullie dus ook.


Her is een liefdesverhaal en als gigantische sucker voor liefdesverhalen had hij daarom natuurlijk al een puntje voor bij mij. Maar ik was niet de enige die hem mooi vond. Toen het licht in de bios weer aanging, bleef echt iedereen nog even compleet stil zitten. Zelfs Zusje D., die voor de film nog geen twee tellen kon ophouden met haar imitatie van Natasha Bedingfield, was sprakeloos. Dat wil wel wat zeggen dus.

Ik kan er nog uren over uitweiden, maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat ik vind dat iedereen deze film moet zien. Bovendien verklap ik in mijn enthousiasme altijd per ongeluk het einde en dat wil ik voorkomen. Geloof mij dus maar gewoon op mijn bruine-met-een-beetje-groene ogen en sleep je zus, beste vriendin of desnoods je BFGFBFF mee naar deze film. Al is het maar voor de prachtige quotes die erin zitten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten