vrijdag 15 november 2013

Fijn!

In navolging van mijn Stom!-lijstjes bij deze een keer een lijstje met fijne dingen. Want serieus, het leven is de laatste tijd best wel behoorlijk fijn.

-  Wijn (en niet alleen omdat het rijmt).  -  De perfecte afstudeerstage vinden.  -  Koffie met slagroom.  -  Mensen waarmee je uren lang kunt praten, over zowel de meest onzinnige als meest belangrijke dingen.  -  Dromen.  -  Je dromen waarmaken.  -  Dat zojuist mijn eerste freelance geschreven tekst is gepubliceerd.  -

(Bron afbeelding)
-  Keiharde muziek tijdens het douchen.  -  Keihard en extra vals meeblèren met John Legend/Adele/Guus Meeuwis tijdens het douchen. (En nee, ik schaam me hier niet voor).  -  Pasta carbonara.  -  Het leukste bijbaantje hebben.  -  Na een paar maanden enorme drukte ineens weer vrije tijd hebben.  -  De zussenavonden met Zus S. en Zusje D.  -  Samen met zusje D. bedenken hoe we Zus S. voor schut gaan zetten op haar bruiloft.  -

(Bron afbeelding)
-  Complimentjes krijgen over mijn blog.  -  Nieuwe dingen proeven (behalve dan die sushi met rauwe zalm. UGH!).  -  Boekwinkels met trappetjes.  -  Het album van Michael Prins.  -  En die van Kris Berry & Perquisite.  - Urenlange whatsapp gesprekken.  -  Chocola (Tony's met noga!) eten in bed.  -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten