vrijdag 29 november 2013

Nog meer dankbaarheid

Vorige week vulde ik - net als zo'n beetje iedere andere zichzelf respecterende blogger - die ene dankbaarheidstag in. Dat was al bijna meer dankbaarheid dan mijn verdorven ziel kan verdragen. Vandaag besefte ik me echter dat ik voor nog veel meer dankbaar ben, namelijk voor:

Gratitude is the new black
(Bron afbeelding)
- De leraar die een super interessant gastcollege organiseerde. Om 8.45 uur 's ochtends. Op een vrijdag. (Dat het super interessant was, is een aanname. Fysiek was ik wel aanwezig, maar mentaal lag ik nog in coma.)

- Voor mijn schattige bloemetjesparaplu, die mij jarenlang trouw gediend heeft. Ik moest dan ook een klein traantje wegpinken toen hij het vandaag midden in een enorme hoosbui begaf. RIP bloemetjesparaplu en mijn make-up, kapsel en humeur.

- Dat ik vanaf 1 juni 2014 geen recht meer heb op stufi, wat betekent dat ik dus vanaf dan geen geld meer heb om mijn verslaving aan Tony's Chocolony (MET NOGA!!!!!1!) in stand te houden. O, wat zal ik super slank worden...

- Dat Barry Atsma niet net die dag te gast was bij De Wereld Draait Door, toen ik in het publiek zat. Dat had mijn arme hart namelijk nooit aangekund. Het was zo maar beter dus.

[/sarcasme uit]

2 opmerkingen:

  1. Jouw gezeur lezen is echt grappig, ghèhè! =) En die arme paraplu ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha arme jij :') Dapper omgedacht hoor!

    BeantwoordenVerwijderen