woensdag 4 december 2013

Lovely Music: How Long Will I Love You?

So You Think You Can Dance. Behalve dan dat ik er altijd enorm jaloers van word, houd ik ervan. Echt liefde voor dat programma. Ik moest afgelopen zondag dan ook een klein traantje wegpinken, omdat 1) Danny een held is en terecht heeft gewonnen al was Giovanni natuurlijk wel veel schattiger en 2) ik nu weer een jaar moet wachten op een nieuw seizoen SYTYCD.

Wat SYTYCD extra leuk maakt, is de muziek. Ik zit altijd de halve aflevering te Shazam'en. Zo ook vorige week, tijdens deze (BELACHELIJK MOOIE!!!!1!) choreografie van Conny Janssen:


Ik was echter wel een beetje verbaasd over wat Shazam mij vertelde, namelijk dat het een nummer van Ellie Goulding was. Ellie Goulding, was dat niet dat meisje met die dance-pop liedjes zoals Lights en Burn? Klopt. Maar ze is dus ook het meisje van het extreem fijne liefdesliedje How Long Will I Love You. En laat ik nou net een enorm zwak hebben voor extreem fijne liefdesliedjes. Op repeat dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten