maandag 6 januari 2014

Ultiem troostvoedsel

Ik geloof dat ik wel kan zeggen dat ik de afgelopen weken een expert ben geworden op het gebied van troostvoedsel. Nou had ik daarvoor natuurlijk ook nooit zoveel moeite met het naar binnen werken van grootverpakkingen ijs en chocola, maar een gebroken hart zorgde ervoor dat ik dit naar een heel ander niveau tilde.

Toevallig las ik laatst ook op Laura's blog dat het cliché dat ijs, chocola en drank helpen, klopt. En dan vooral veel wijn. Dit advies heb ik dan ook maar braaf gevolgd en het bleek inderdaad te werken.

Het werkt echter maar tot op zekere hoogte. Op gegeven moment werd ik misselijk van al dat ijs, kon ik geen chocola meer zien - kreeg niet eens meer een hele brownie op, dan weet je wel hoe erg het is - en durfde ik geen wijn meer te drinken zonder bovenaan de lijst voor een levertransplantatie te staan. Ik voelde me echter alleen nog steeds kut.

Gelukkig kwam er op dat moment iets nieuws in mijn leven. Nee, geen nieuwe liefde. Ook geen oude liefde die zich bedacht bleek te hebben. Nee, veel beter...

Mag ik jullie voorstellen aan hét ultieme troostvoedsel. Ijs, chocolade en drank in één!

God bestaat. Hij werkt bij Magnum.

3 opmerkingen:

  1. Een lintje voor degene die dit verzonnen heeft ;) Yum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah geweldig! Heel leuk bedacht (door jou en de uitvinder van dit ijs/chocolade/drank)

    Je komt er wel weer over heen meid, geef het even de tijd, komt goed! Heel veel sterkte!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen