zondag 23 februari 2014

Dit stukje gaat NIET over brownies

Hmm, ik heb zin om te bloggen. Waar zal ik eens over schrijven? Oh, ik weet het al. Over brownies! Over mijn oneindige liefde voor deze brownies. Afgelopen vrijdag heb ik ze nog gebakken. Zooooo lekker. Ik kan het recept niet vaak genoeg delen. Het zou moeten worden opgenomen in de universele rechten van de mens. Wedden dat de wereld er dan gelijk een stuk gezelliger zou worden?!

Ownee, wacht, dat zou dan het zoveelste stukje over brownies worden. Dadelijk gaan de mensen nog denken dat ik een of andere gestoorde chocoladeverslaafde ben. Wat ik in feite ook ben, maar dat hoeven de mensen natuurlijk niet te weten.

Waar zal ik dan over schrijven? Ehhh....

Ach boeiend. Laat die blog maar zitten. Ik ga de laatste brownie, die nog in de koelkast ligt, opeten. Doei.


(Bron afbeelding)

5 opmerkingen: