zaterdag 1 februari 2014

En ze leefde nog lang en gelukkig zonder hem

Is het weer tijd voor een update uit kamp Liefdesverdriet Suckt. Ik geloof het wel hè? Nou heb ik goed nieuws (voor mezelf) en slecht nieuws (voor ehh... ik weet eigenlijk niet voor wie): dit is namelijk (hopelijk) de laatste update van het front Wijn, IJs, Chocola en Adele op repeat.

Gisteravond voelde ik me namelijk ineens.... Ehh....

Wacht, ik kan dit beter omschrijven aan de hand van een filmscène.

Ik neem aan dat jullie allemaal The Holiday wel kennen. (Zo niet: waar is die steen waaronder je leeft? Is het er gezellig zonder tv waar niet iedere week Pretty Woman/Notting Hill/The Holiday op is?). Ik bedoel die scène waarin Kate Winslet eindelijk die klootzak van een Jasper de waarheid vertelt:

"This - This twisted, toxic THING between us, is finally finished! I'm miraculously done being in love with you! Ha! I've got a life to start living. And you're not going to be in it!"

Zo voel ik me dus ook. En dat voelt verdomd goed.

5 opmerkingen:

  1. Ha! Goed om te horen. Veel succes met de allerlaatste restjes verdriet kwijtraken, mocht je die nog hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo! Dan is dat er lekker uit. Trouwens, The Holiday keek ik 2 weken geleden voor het eerst. VOOR HET EERST. Ik leef ook echt onder een steen, een hele grote.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al die jaren zonder Jude Law als Mr Napkinhead? Wat een gemis in je leven! ;)

      Verwijderen
  3. Ah, want ontzettend fijn! Want zo is het maar net, je leven is niet voorbij! Al voelde het misschien wel zo! Het is het niet! Goed bezig, meis!

    BeantwoordenVerwijderen