zondag 9 februari 2014

Tag: Perfect Sunday

Ik wil jullie niet jaloers maken (eigenlijk wel, muwhaha), maar mijn zondag was behoorlijk perfect. Het begon vannacht al. Toen ik rond 01.00 uur thuis kwam, nadat ik voor horecameisje had gespeeld, vond ik een doosje bonbons op mijn kussen. En niet zomaar bonbons, nee, precies mijn favoriete bonbons, daar achtergelaten door schoonbroer T. Drie maal raden wie momenteel mijn favoriete schoonbroer is.

OEHLALALA!
Vanochtend sliep ik lekker uit (mijn favoriete hobby), daarna zat ik met klamme handjes voor de tv om Wüst goud te zien veroveren en vervolgens lag ik de rest van de middag in bed met Vrees Me en een steeds leger wordend doosje bonbons. Natuurlijk zwetste ik daar tussendoor ook nog wat over op Twitter en daar kwam de volgende reactie op.


Ik ben er nog altijd niet over uit of toeval nou wel of niet bestaat, maar precies vandaag tagde Audrey mij voor de Perfect Sunday tag. En aangezien boek, bed, bonbons & bloggen ook behoorlijk lekker allitereert, besloot ik om hem gelijk maar in te vullen.


Wat is je favoriete zondag-ontbijtje?

Ehh, eerlijk gezegd ontbijt ik bijna nooit op zondag. Ik ben meer het type komt-pas-rond-lunchtijd-uit-bed-rollen. Maar ik zeg natuurlijk geen nee tegen een ontbijtje op bed. Een croissantje en een latte gaan er altijd wel in!

Wat doe je het liefste op zondag?

De 4 b's dus: boek, bed, bonbons & bloggen. (Of met mijn pinpas wapperen. Lang leve koopzondag!).

Met wie zou jij weleens een hele zondag willen kletsen?

Mijn beste vriendinnetje A. Aangezien we momenteel nogal druk zijn met afstuderen en ook niet heel dicht bij elkaar in de buurt wonen, komt van afspreken momenteel niet zo veel. Een hele zondag om bij te kletsen (en te bitchen over ons afstudeeronderzoek) zou daarom wel echt heel fijn zijn.

Met welke boer uit ‘Boer zoekt vrouw’ zou jij ‘s ochtends de koeien willen melken?

Ik durf deze vraag bijna niet te beantwoorden, aangezien mijn familie ook meeleest. Mijn zussen en moeder proberen mij namelijk ieder jaar weer over te halen om een brief te schrijven. Dit jaar was ik bijna uitgehuwelijkt naar Frankrijk. Dat vond mijn moeder namelijk wel handig, zo'n gratis vakantieadresje. En iedere keer denk ik weer: no way. Ik ga nog liever met 65 katten in appartementje van 3 bij 3 zitten, dan dat ik op mijn pumps in een hectare stront ga staan.

Maar goed, tot zover mijn frustraties richting het platteland. Er is namelijk wel een boer voor wie ik een ochtendje in de stal zou willen doorbrengen. Herinneren jullie je die schattige geitenboer uit seizoen 5 nog?

Alleen voor DIT mag je jou wakker maken op zondagochtend om 4.00 uur?

Als het huis in de fik staat. 

Verder kun je mij beter tot een uurtje of 11 met rust laten, tenzij je heel graag kennis wil maken met mijn beroemde beruchte ochtendhumeur.

Wat is jouw all-time favourite snack op zondag?

Chocolade in al zijn verschijningsvormen. Van gewone reep tot Magnum en van bonbons tot Baileys.

Wat neem jij je elke zondag weer voor?

Om de komende week een keertje gezond te gaan eten. Minder chocolade, meer groente, dat werk. (Moet ik er nog bij zeggen dat dit iedere week weer mislukt? ;)


Tot zover mijn zondag. Je weet hoe het werkt: heb je zin om deze tag over te nemen, leef je dan vooral uit! (En laat dan hieronder even een linkje achter. Vind ik leuk!)

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik wist wel dat er bij jou vermakelijke antwoorden uit zouden rollen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, leuke tag! Ik neem 'm over :) Ennuh, bedoel jij toevallig boer Frank? ;) (Waaarom weet ik die naam nog?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schriijf jij leuk! :) en klinkt onderdaad als een ideale, relaxte zondag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden! :) Echt zo gek (en leuk!) als mensen jouw tag gaan overnemen :P Ik heb ook maar wat vragen bedacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jezus Ilse dat plaatje van die bonbons.

    BeantwoordenVerwijderen