zondag 6 januari 2013

Stom!

(Onder het motto: Beter goed gejat van LINDA. dan slecht bedacht door Ilse. 
Het was of dit, of vertellen wat ik deze week allemaal gegeten heb.)

                                        --------------------

Cappuccino's met poedermelk

Een fles water in je kerstpakket krijgen

Boeken en films met een open einde

Kriebelpanty's

Over je eigen benen struikelen in een drukke winkelstraat

Tentamens

Ziek worden op vakantie

Geweldige schoenen in de uitverkoop waarvan net mijn maat is uitverkocht

Dat mijn stage binnenkort voorbij is

Uien

Geen HBO kunnen ontvangen

Witte leggings

Theedozen waar het woord 'Theedoos' op staat

Dat ik altijd feilloos de meest langzame rij bij de kassa's weet uit te kiezen

Mensen die alleen maar kunnen klagen


4 opmerkingen:

  1. Ik wil even klagen over het feit dat jij 'uien' in je lijstje stomme dingen hebt staan, verder ben ik het met je eens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je wat nog stommer is? Mensen die de uien extra fijn snijden, omdat ze denken dat als ik ze niet zie, ik ze niet zal proeven in een gerecht. Grrr...

      Verwijderen
  2. Haha, waarom kreeg je in godsnaam een flesje water in je kerstpakket?
    Een theedoos waar 'theedoos' zou ik ook nooit in huis moeten hebben.
    En boeken of films met een open einde is zo verschrikkelijk. Spendeer je al die tijd om het verhaal te volgen en in mijn ogen was dat dan puur tijdsverlies.

    BeantwoordenVerwijderen